Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Marik B - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Marik B - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Marik

10 Maart 2014 | Nederland, Oosterhout

Lieve vrienden en familie,

Morgen is het zo ver! Om 13.00uur vlieg ik vanaf Schiphol naar Bali! Voor mijn afstudeeronderzoek verblijf ik drie maanden op Bali samen met een studiegenootje, Marlies.

Mijn tas staat klaar, alles zit in en ik zit zelf 6 kilo onder het gewicht! Hij zit nog niet dicht omdat ik nog 20x zal checken of ik echt alles heb!
Ik vind het best wel spannend, maar dat gaat zeker goed komen.
Mijn handbagage zit vol met tijdschriften, 129 boeken (op mijn e-reader), eten, slaapmasker en oordopjes. Dus daarmee moet ik de 21 reisuren wel doorkomen! :)

Mijn volgende bericht is vanuit Bali!

Tot over 3 maanden of tot Skype!

Liefs, Mariken

  • 10 Maart 2014 - 21:53

    Laura :

    Geniet ervan!! Dat gaat vast helemaal goedkomen!

  • 10 Maart 2014 - 22:12

    Anneke:

    Natuurlijk gaat dit goed komen. We beginnen morgen met uitzwaaien en dan....tot over 5 weken (yess...!)

  • 12 Maart 2014 - 15:00

    Klaartje:

    het gaat helemaal goed komen en we gaan je volgen....

  • 12 Maart 2014 - 19:34

    Jan-Hein:

    We hebben de eerste foto's van het appartement gezien via Whatsapp. Helemaal goed. Over 5 weken zijn we er ook.

  • 13 Maart 2014 - 10:24

    Lisa:

    Heel veel plezier samen met Marlies! Ben erg benieuwd hoe jullie daar zitten en naar al je verhalen straks!
    Snel skypen!
    xx

  • 15 Maart 2014 - 08:43

    Frank En Adrienne:

    Geweldig Bali!! Heel veel plezier. We gaan je volgen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterhout

Marik

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 11993

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 25 September 2015

Azië 2015

11 Maart 2014 - 19 Augustus 2014

Bali

Landen bezocht: