Aankomst Vietnam - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Marik B - WaarBenJij.nu Aankomst Vietnam - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Marik B - WaarBenJij.nu

Aankomst Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Marik

15 April 2015 | Vietnam, Da Nang

Hallo allemaal!

Na een lange vlucht waar gelukkig niemand naast me zat zodat ik languit kon liggen en sightseeing in Singapore ben ik goed aangekomen in Da Nang! Ik zit in een vrijwilligershuis met 10 andere, waaronder 3 Nederlanders. Het is erg gezellig, wel even wennen maar dat komt vast goed!

Vanochtend is de introductie begonnen, het eerste project hebben we al bekeken. Een social center waar ik waarschijnlijk veel tijd zal doorbrengen. Eerste indrukken waren positief omdat ze veel aandacht gaven aan de mensen, mooie gebouwen en nieuwe plekken. Wel grote verschillen met wat we in Nederland kennen en waar ik ook wel van geschrokken ben. Zo liggen veel kinderen op de grond, of met een touwtje vast aan een paal, kinderen/baby's krijgen liggend eten en laat ik het maar niet hebben over de houding in de rolstoelen! Genoeg te doen dus! Er zijn op dit moment veel fysio's aan het werk hiermee zal ik ook mee samenwerken.
Vanmiddag, morgen en vrijdag gaan we de andere projecten bezoeken. Dan weekend en maandag aan de slag.

Nu lekker genieten van het zonnetje op het dakterras!

Liefs, Mariken

  • 15 April 2015 - 08:04

    Sanne:

    Jeeeuj Mariken is in Vietnam! Avontuur kan beginnen,, veeel plezier!!

  • 15 April 2015 - 09:20

    Joanna:

    Wow Mariken! Geniet van je avontuur en van Azie. Liefs, Joanna

  • 15 April 2015 - 09:42

    Sifra:

    wauw klinkt nu al indrukwekkend! Geniet ervan en succes! X

  • 15 April 2015 - 11:47

    Laura:

    Zo, je bent gelijk aan de slag gegaan! Ben heel benieuwd naar de verhalen die komen gaan!
    Geniet ervan en 'werkse' ;) xx

  • 16 April 2015 - 12:32

    Bierie:

    Lieve Mariken,
    Fijn wat van je te horen en dat je goed bent aangekomen !
    Al redelijk wat indrukken gedaan! Ik hoop dat je je snel thuis gaat voelen en dat je samen met de andere vrijwilligers goeie dingen voor de mensen kunt doen, maar daar heb ik alle vertrouwen in (:
    liefs Lisa

  • 24 April 2015 - 15:15

    Toos:


    Poeh, Mariken wat een onderneming ,ben heel trots op jou ,ook genieten hoor. gr. Toos,

  • 29 April 2015 - 18:17

    Adrienne:

    Hee Mariken, klinkt wel gaaf zeg! Ik denk dat je daar veel kunt betekenen.
    Veel succes en geniet ervan. Frank, Adrienne en de jongens.

  • 06 Oktober 2015 - 11:51

    Nadia Vogt:

    Hallo Mariken,

    Wat een gaaf verhaal. Ik ben ook afgestudeerd als ergotherapeut en wil misschien vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Is er een mogelijkheid om jou een mail te sturen met een aantal vragen en vooral ook jou ervaring over het projecten van activityinternational.

    Met vriendelijke groet,
    Nadia Vogt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marik

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 11963

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 25 September 2015

Azië 2015

11 Maart 2014 - 19 Augustus 2014

Bali

Landen bezocht: