Goed nieuws, slecht nieuws en … - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Marik B - WaarBenJij.nu Goed nieuws, slecht nieuws en … - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Marik B - WaarBenJij.nu

Goed nieuws, slecht nieuws en …

Blijf op de hoogte en volg Marik

20 Mei 2014 | Indonesië, Ubud

Lieve allemaal!

Dat is weer even geleden zeg, dat ik een berichtje heb geplaatst. Ik heb hier bijna geen tijd om er iets op te plaatsen. We zijn op dit moment erg druk met het onderzoek, de tijd gaat zo snel! Het is nog maar 4 weken voor het inleveren!!

In de tussentijd is er ook veel gebeurd, een van die dingen is dat mijn ouders langs gekomen zijn! Het was heel leuk om ze de omgeving te laten zien waar ik woon. Na een paar dagen Ubud zijn ze gaan rond fietsen. De week erna zaten ze een weekend in Lovina en ben ik even bij hun op bezoek gegaan. In Lovina hebben we dolfijnen gespot en een mega grote waterval bezocht! Hij was wel 70 meter hoog en onder die waterval leek het net een storm! Ik was al helemaal doorweekt voordat überhaupt ik het water in ging!

Terug in Ubud hebben we de vulkaan Mount Batur beklommen om van de zonsopgang te kunnen genieten, het was zo mooi! Het veeelste vroegen opstaan (01.30!) was dat echt waard!!

Afgelopen weekend zijn Marlies, Manon, Marie (Canadees meisje) en ik naar Nusa Lembongan geweest. Een prachtig eiland! Met verstopte witte privé strandjes, die je kan vinden door in een ander hotel de achterdeur te nemen, licht blauwe zee en heerlijk eten!! Na de eerste dag te hebben gesnorkeld, dacht ik laat ik de tweede dag maar weer eens gaan duiken! Wauw wat heb ik veel vissen gezien!! Echt zo mooi! Daarnaast heb ik een Manta gezien en een schildpad, die volgens mij het koraal wat hij at niet echt lekker vond want hij spuugde het steeds weer uit! Haha. Had ik maar een onderwater camera, dat wordt denk ik het eerste waar ik voor ga sparen na Bali!

Dan zijn we nu bij het stukje goed en slecht nieuws aangekomen, zoals jullie misschien wel door hebben heb ik het hier goed naar mijn zin. Daarom heb ik besloten om wat langer te blijven. Het goede nieuws is dat nu een vriendin van mij langs kan komen, zij zit op dit moment in Australië. En Joris komt lang! Misschien begin je nu al te denken, wanneer heeft Joris vakantie..? Ja, dat is dus in de bouwvak, oftewel ik kom ongeveer midden augustus weer terug! Heerlijke gedachte dat ik nu pas op de helft zit en niet al bijna naar huis zou gaan!

Oja, Toos; even geduld, maar de foto’s komen erop hoor :)!

Liefs, Mariken

  • 20 Mei 2014 - 10:38

    Laura Aben:

    Ohh Mariken, wat geweldig om te lezen wat je allemaal mee maakt daar!
    En echt super gaaf datje besluit llanger te blijven, ikgeef je groot gelijk.
    Als je maar wel terug komt in augustus haha ;)
    Lekker blijven genieten!

    Liefs

  • 21 Mei 2014 - 01:23

    Jessica:

    Ik vind het helemaal geen slecht nieuws hoor! :D

  • 23 Mei 2014 - 11:00

    Klaartje:

    groot gelijk Mariken dat je blijft. Lijkt een paradijs op aarde.
    Wij vieren dan je verjaardag wel gewoon zonder jou:))
    Groetjes

  • 09 Juni 2014 - 10:26

    Toos Schot:

    hoi Mariken,
    Blij dat je camera weer werkt, wat een geweldige fotos, ja,ja, er moet een komma tussen, maar ik weet zo snel niet meer hoe het werkt .Zo te zien heb je het daar goed naar je zin, ik had al van Janhein en Anneke gehoord hoe leuk het daar was ,ze willen zelf ook weer wel terug .Groot gelijk dat je langer blijft ,geniet er maar lekker van ,je kunt nog heel je leven werken ,of moet je daar ook af en toe stage lopen? maar daar mag je geen fotos van maken natuurljik .
    Groetjes en nog veel plezier,

  • 30 Juni 2014 - 13:01

    Frank, Adrienne En De Jongens:

    Hee Mariken,

    Hoe is het? Alles goed? We willen jou hartelijk feliciteren met je verjaardag en een hele mooie dag toewensen.

    Groetjes van Frank, Adrienne, Tijmen, Berend en Wouter XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Marik

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 630
Totaal aantal bezoekers 11970

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 25 September 2015

Azië 2015

11 Maart 2014 - 19 Augustus 2014

Bali

Landen bezocht: